ميلاد عقيله

بسم الله الرحمن الرحيم ــ الحمدلله رب العالمين

 

اين ندا تا عرش بالا مي رود....

   دختر آمد ، حيف مادر مي رود...

 ميلاد عقيله بني هاشم مبارك و رسيدن ايام فاطميه تعزيت باد.

 از همه دوستان التماس دعا دارم.

 

بانوی کرامت

بسم الله الرحمن الرحیم ـ الحمد لله رب العالمین

 


با همين چشمهاي خود ديدم ...
زير باران بي امان ، بانو!
در حرم قطره قطره مي افتاد....
آسمان روي آسمان ، بانو
گم شده خاطرات کودکي ام...
گريه گريه در ازدحام حرم
باز هم آمدم که گم بشوم من
همان کودکم همان ، بانو
باز هم مثل کودکي هر سو
مي دوم در رواق تو در تو
دفترم دشت و واژ ها آهو...
گفتم آهو و ناگهان بانو...
شاعري در قطار قم _ مشهد
چاي مي خورد و زير لب مي گفت:
شک ندارم که زندگي يعني ،
طعم سوهان و زعفران بانو...

زنده باد ایران

بسم الله الرحمن الرحیم ــ الحمدلله رب العالمین

 

   بیا در سال نو قرآن بخوانیم                          غزل با لهجه ایمان بخوانیم

   بیا با همت و کـار مضـاعف                          سرود زنده باد ایران بخوانیم

 

 به امید بهروزی و سالی پر از ایمان و خوشدلی برای همه دوستان مهربانم.....