ميلاد عقيله
اين ندا تا عرش بالا مي رود....
دختر آمد ، حيف مادر مي رود...
ميلاد عقيله بني هاشم مبارك و رسيدن ايام فاطميه تعزيت باد.
از همه دوستان التماس دعا دارم.
اين ندا تا عرش بالا مي رود....
دختر آمد ، حيف مادر مي رود...
ميلاد عقيله بني هاشم مبارك و رسيدن ايام فاطميه تعزيت باد.
از همه دوستان التماس دعا دارم.
با همين چشمهاي خود ديدم ...
زير باران بي امان ، بانو!
در حرم قطره قطره مي افتاد....
آسمان روي آسمان ، بانو
گم شده خاطرات کودکي ام...
گريه گريه در ازدحام حرم
باز هم آمدم که گم بشوم من
همان کودکم همان ، بانو
باز هم مثل کودکي هر سو
مي دوم در رواق تو در تو
دفترم دشت و واژ ها آهو...
گفتم آهو و ناگهان بانو...
شاعري در قطار قم _ مشهد
چاي مي خورد و زير لب مي گفت:
شک ندارم که زندگي يعني ،
طعم سوهان و زعفران بانو...
بیا در سال نو قرآن بخوانیم غزل با لهجه ایمان بخوانیم
بیا با همت و کـار مضـاعف سرود زنده باد ایران بخوانیم
به امید بهروزی و سالی پر از ایمان و خوشدلی برای همه دوستان مهربانم.....